Polityka zwrotów
W ramach naszej polityki zwrotów oferujemy bezpłatne zwroty dla wszystkich naszych klientów. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Nie musisz podawać nam powodu - respektujemy Twoje prawa. Należy pamiętać, że przedmiot musi być w oryginalnym stanie i opakowaniu. Po otrzymaniu produktu przetworzymy zwrot pieniędzy w ciągu 1-3 dni roboczych.
-
Prawo do Zwrotu
- Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
-
Warunki Zwrotu
- Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu. Wyjątkiem jest sytuacja w której dostarczony produkt jest uszkodzony.
-
Proces Zwrotu
- Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem psiaopcja.sklep@gmail.com w celu uzyskania instrukcji dotyczących zwrotu.
- Po otrzymaniu instrukcji, prosimy o odesłanie produktu na wskazany adres zwrotny.
-
Koszty Zwrotu
- Koszty przesyłki zwrotnej ponosi sklep.
- W przypadku uznania reklamacji (produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem) możliwe jest otrzymanie nowego produktu.
-
Zwrot Pieniędzy
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu. Zazwyczaj jednak trwa to 3 dni.
- Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jaką użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.
-
Produkty Wyłączone z Zwrotu
- Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe.
-
Reklamacje
- W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
-
Kontakt
- W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem psiaopcja.sklep@gmail.com